Türkçe
English
Azerbaycan
Google ÇeviriÇeviri tarafından desteklenmektedir
Mai̇lstore Server - Smtp Ayarları
Buradasınız: Anasayfa / Blog
28 Mart 2024, Perşembe
MailStore Server - SMTP Ayarları
E-posta gönderebilmek için MailStore Server, SMTP erişim verilerine ihtiyaç duyar. MailStore, ürün güncellemeleri mevcutsa veya yeni bir arşiv deposunun otomatik olarak oluşturulması başarısız olursa e-posta ile bildirim gönderir. Ayrıca, MailStore Web Access'ten geri yükleme için e-posta kopyaları SMTP aracılığıyla gönderilebilir.
MailStore Server - SMTP Ayarları

Yönetimsel Araçlar > Çeşitli > SMTP Ayarları altında SMTP ayarlarını belirtebilirsiniz.

  • MailStore Client'ı başlatın ve MailStore yöneticisi (yönetici) olarak oturum açın.
  • Yönetimsel Araçlar > Çeşitli'ye ve ardından SMTP Ayarları'na tıklayın.
  • Sunucu altında, SMTP sunucusunun ana bilgisayar adını veya IP adresini girin.
  • Varsayılan olarak, MailStore 587 numaralı bağlantı noktasını kullanır. Farklı bir bağlantı noktası kullanmak istiyorsanız, Bağlantı Noktası alanına bağlantı noktası numarasını girin.
  • Protokol alanında, SMTP sunucusuna şifrelenmemiş bir bağlantı için SMTP'yi seçin. Şifreli bir bağlantı için SMTP-TLS veya SMTP-SSL'yi seçin. Uzak ana bilgisayar tarafından sağlanan sertifika doğrulanamıyorsa (örneğin, kendinden imzalı veya bilinmeyen bir sertifika yetkilisi tarafından imzalanmışsa), MailStore'un bağlantı kurmasına izin vermek için Tüm sertifikaları kabul et seçeneğini etkinleştirin. Bu seçenek güvenli olmayan bir yapılandırmaya yol açtığından, özette ve/veya panoda uyarılar görünebilir.
  • Özellikle internet üzerinden erişilebilen SMTP sunucuları oturum açma (SMTP kimlik doğrulaması) gerektirir. İlgili onay kutusunu işaretleyin ve uygun erişim verilerini girin. Çoğu durumda, e-posta sunucusundaki herhangi bir kullanıcının POP3 erişim verileri kullanılabilir.
  • Gönderen altında, e-posta gönderenin Görünen Adını ve E-posta Adresini girin. Birçok SMTP sunucusu, mevcut bir e-posta adresinin girilmesini gerektirir. Görünen ad serbestçe seçilebilir; ideal olarak ad, e-postanın MailStore Sunucusu tarafından gönderildiğini gösterir.
  • Bildirimler için Alıcı altında, MailStore Server'ın idari bildirimleri için alıcının e-posta adresini girin. Birden fazla alıcı belirtmek için, alıcıları virgülle ayırarak girin.
  • Tüm ayarlar belirtildikten sonra, MailStore Server'a bildirimler için girilen e-posta adresine bir test e-postası göndermesi talimatı verilebilir; Uygula ve Test Et'e tıklamanız yeterlidir. Bir hata mesajı görüntülenirse veya belirtilen alıcı e-postayı almazsa, sorun giderme için aşağıdaki ipuçları yardımcı olabilir.

Sorun giderme

  • Gönderme sırasında herhangi bir hata oluşmazsa ancak e-posta gelmezse, lütfen posta kutusunun spam veya önemsiz posta klasörünü kontrol edin. Belki de e-posta filtrelenmiştir.
  • Geçersiz bir sertifika nedeniyle bir hata mesajı görüntülenirse ("Sunucunun sertifikası, bilinmeyen bir sertifika yetkilisi nedeniyle doğrulayıcı tarafından reddedildi."), Tüm sertifikaları kabul et seçeneğini işaretleyin ve yeniden deneyin.
  • "Bir veya daha fazla alıcı reddedildi" şeklinde bir hata mesajı görüntülenirse, SMTP sunucusu büyük olasılıkla kimlik doğrulaması gerektirir. Yukarıda açıklandığı gibi uygun erişim verilerini girin.
  • Geçersiz erişim verileri nedeniyle bir hata mesajı görüntülenirse ("Yanlış kimlik doğrulama verileri" veya "Kimlik doğrulama başarısız"), girilen verileri doğrulayın. Çoğu durumda, erişim verileri karşılık gelen POP3 sunucusununkilerle eşleşir.
  • Başka hata mesajları görünürse veya başka sorunlar ortaya çıkarsa, lütfen girişlerinizi olası hatalara karşı kontrol edin.

Kaynak: SMTP Ayarları - MailStore Server Yardım

Etiketler
Journal
Journaling
pst
ost
eml
microsoft
outlook
office365
microsoft365
exchange
gmail
googleworkspace
yandex
zimbra
icewarp
kerio
pop
imap
mail
posta
arşiv
archive
yedek
backup
gdpr
kvkk
mailbackup
mailarchiving
mailarşivleme
mailyedekleme
msexchange
microsoftexchange
exchangeonline
msexchangeonline
smtp
smtpsetting
smtpayar
Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın