Aramalar Teams'de başlatılır, kalır ve biter
Microsoft Bilişsel Hizmetler dahil
Sınırsız sayıda temsilci
Bir günden kısa sürede yeni iletişim merkezi kiracıları oluşturun

Ana müşteri hizmetleri masanız ve iletişim merkezinin ötesindeki departmanlarınız için çok kanallı müşteri deneyimi.
Teams çağrı altyapısı ve istemci platformunu kullanarak yerel bir Azure tabanlı uygulama olmanın getirdiği güvenilirliğe güvenin, işbirlikçi müşteri ve ajan bağlantısı sağlayın.
Çoklu kiracılık
Otomatik Çağrı Dağıtımı
Akıllı Yönlendirme
Ses, E-posta ve Webchat Müşteri Etkileşimleri
Gerçek Zamanlı & Tarihsel Analizler
CRM Entegrasyonu

Konuşma AI ve API istekleri, müşterileriniz için herhangi bir hizmet senaryosunu otomatikleştirmenizi sağlar.
Diyaloğa Dayalı IVR, müşterilerin herhangi bir hizmet senaryosunu otomatikleştirebilen akıllı, kişiselleştirilmiş sesli asistanlarla özgürce konuşmasına ve sorunları çözmesine olanak tanır, temsilcileri daha yüksek değerli görevler için serbest bırakırken bekleme sürelerini ve yanlış yönlendirilen çağrıları azaltır.
Önceden Eğitilmiş Konuşma AI (NLU, TTS, & STT)
API Uzantıları
Kodsuz Çağrı Akışı Tasarımcısı
Yerleşik Microsoft Bilişsel Hizmetler
Gerçek Zamanlı IVR Raporları
CRM & Veritabanı Düşüşleri
Doğal Dil Anlayışı, arayanlarınızı herhangi bir şirket kişisine veya departmanına ulaşmaları için yönlendirir.
Çağrıları ilk seferde güvenle yönetmek ve yönlendirmek için gelişmiş yapay zekayı etkinleştirin. Otomatik Operatör, arayanları hızlı bir şekilde uygun departmana veya çağrı kuyruğuna yönlendirmek için sezgisel ses tanımayı kullanarak arayanların arama nedenlerini dile getirmelerine olanak tanır.

Microsoft Teams İletişim Durumu Tabanlı Yönlendirme
14 Dil Seçeneği
Dahili Sesli Posta & Bildirimler
Şirket Adres Defteri Senkronizasyonu
Cihazlar Arasında Çağrı Avcılığı
Özel Şirket Sözlüğü

Ses, e-posta ve webchat etkileşimleri, müşterilerinize ajanlarınızla kendi şartlarına göre etkileşimde bulunma konusunda daha fazla seçenek sunar.
Müşterinizin ses ve dijital kanallarda tutarlı ve entegre bir deneyim beklentilerini karşılayın. Tek bir ekrandan kanallar arasında çoklu görev yapın ve müşteri taleplerine ve temsilci becerilerine göre temsilci kuyruğu kullanılabilirliğini yönetin.
Tek Ekranlı Temsilci Deneyimi
Kanala Özel Temsilci Kullanılabilirliği
Uygulama + Masaüstü Anlık Bildirimleri
Akıllı Dijital Etkileşim Yönlendirme
Konuşma Tarihi
Süpervizör Bayrağı & Monitör
İletişim merkezi operasyonlarınızın uçtan uca kontrolü ile müşteri yolculuğunun her aşamasını mükemmelleştirin.
Temsilciler için canlı müşteri bağlamsal verilerini ve IVR ayrıntılarını entegre ederek her müşteri görüşmesini tek bir yerde tutun. Gerçek zamanlı yeniden beceri kazandırma ve sıraya alma, canlı izleme ile iletişim merkezinin tam kontrolünü elinize alın, yeni iletişim merkezi kiracıları oluşturun ve çalışma saatlerini değiştirin - hepsi sizin kontrolünüz altında.
Süpervizör Canlı İzleme
Ajan & Süpervizör Teams Uygulamaları
Müşteri Etkileşimi Bağlamı
Gerçek Zamanlı İstatistikler
Anında Süpervizör Kontrolleri

Nuera 400HD serisi IP telefonlar, servis sağlayıcı tarafından barındırılan hizmetler, kurumsal IP telefon ve iletişim merkezi pazarları için kullanımı kolay, zengin özelliklere sahip bir ürün yelpazesidir. Diğer VoIP ürünlerimizle aynı gelişmiş, sahada kanıtlanmış temel teknolojiye dayanan Nuera'nın yüksek kaliteli IP telefonları, sistem entegratörlerinin ve son müşterilerin uçtan uca VoIP çözümleri oluşturmasına olanak tanır.
Nuera IP telefonları, Nuera yönetim araçlarıyla birlikte çalışacak şekilde tasarlanmıştır ve IP telefonunu son kullanıcı masaüstü cihazlarının benzersiz ve eksiksiz yaşam döngüsü yönetimi için BT tarafından yönetilen bir varlık olarak tanımlar.

450HD IP telefon, geniş renkli dokunmatik ekrana ve tam UC entegrasyonuna sahip, kullanımı kolay, zengin özelliklere sahip, üst düzey yönetici iş telefonudur.

440HD IP telefon, gelişmiş bir orta sınıf iş telefonudur. Kişileri ve varlıklarını gösteren entegre, özel bir LCD sepet içerir.

430HD IP telefon, orta sınıf bir kurumsal telefondur. Entegre varlık izleme özelliğine sahip 12 programlanabilir hızlı arama tuşu içerir.

420HD IP telefon, en son teknoloji, yüksek ses kalitesi ve şık ve modern bir tasarım sunan düşük maliyetli, giriş seviyesi bir telefondur.

405HD IP telefon, modern iş ortamının talep ettiği temel günlük özellikleri sunan uygun maliyetli bir telefondur.
Nuera'nın session border controllers (SBC'ler) ve media gateways, VoIP ve TDM ağlarını birbirine bağlayan çok yönlü IP iletişim platformlarıdır.
SBC'ler, kuruluş ile hizmet sağlayıcı arasındaki sınırda konuşlandırılır. Kurumsal ortamda, işletmenin VoIP ağı ile servis sağlayıcının SIP hattı arasında etkili bir sınır noktası oluşturarak SIP protokolü aracılığı ve medya işleme (birlikte çalışabilirlik) gerçekleştirir ve kurumsal VoIP ağının güvenliğini sağlarlar. Hizmet sağlayıcı çekirdeğinde SBC, güvenlik ve protokol normalleştirmesi sağlar. Nuera SBC ailesi, uygun maliyetli SBC ve hibrit işlevsellik (SIP'den TDM'ye, SIP'den SIP'ye) sunan bir dizi platform içerir.
Medya ağ geçitleri, eski telefonları, faks makinelerini ve PBX sistemlerini IP telefon ağlarına ve IP tabanlı PBX sistemlerine bağlamak için üstün ses teknolojisi sağlayan uygun maliyetli, bağımsız platformlardır.
(E-SBC) ve medya ağ geçidi, küçük işletmeler ve şube konumları için kompakt, yüksek performanslı bir VoIP bağlantı çözümüdür. 250 eşzamanlı oturuma kadar ölçeklenebilen GX-500, IP-PBX'leri herhangi bir SIP trunk servis sağlayıcısına bağlar ve herhangi bir SIP'yi SIP ortamına bağlamada üstün performans sunar. GX-500 ayrıca, eski TDM PBX sistemlerini IP ağlarına ve IP-PBX'leri PSTN'ye bağlamak gibi TDM ve VoIP ağları arasında çok yönlü bağlantı sağlamak için 1U platformunda 30 adede kadar ses kanalını destekler.




Nuera GX-2600, işletmeler için orta sınıf bir kapasite çözümü olan, hizmet güvencesi sağlayan ve farklı VoIP ağları arasında ölçeklenebilir, güvenilir ve güvenli bağlantı sağlayan bir kurumsal oturum sınırı denetleyicisidir (E-SBC). 600 eşzamanlı oturuma kadar ölçeklenen GX-2600, IP-PBX'leri herhangi bir SIP trunk servis sağlayıcısına bağlar ve herhangi bir SIP'yi SIP ortamına bağlamada üstün performans sunar. GX-2600, güvenlik, güvenilirlik ve yüksek performansın kritik olduğu işletmeler ve iletişim merkezleri gibi büyük kuruluşlar için mükemmel bir çözümdür.


Nuera GX-4K, işletmeler ve hizmet sağlayıcılar için orta ila yüksek ölçekli bir kapasite çözümüdür, hizmet güvencesi sağlar ve farklı VoIP ağları arasında ölçeklenebilir, güvenilir ve güvenli bağlantı sağlar. 5.000 eşzamanlı oturuma kadar ölçeklenebilen GX-4K, IP-PBX'leri herhangi bir SIP trunk servis sağlayıcısına bağlar ve herhangi bir SIP'yi SIP ortamına bağlamada üstün performans sunar. GX-4K, güvenlik, güvenilirlik ve yüksek performansın kritik olduğu iletişim merkezleri, büyük veri merkezleri, barındırılan hizmet sağlayıcılar ve devlet kurumları gibi işletmeler ve büyük kuruluşlar için mükemmel bir çözümdür.

Nuera GX-9K oturum sınırı denetleyicisi (SBC), farklı VoIP ağları arasında hizmet güvencesi, güvenlik ve güvenilir bağlantı sağlayan, servis sağlayıcılar ve işletmeler için yüksek kapasiteli çözümlerdir. IP-PBX'leri herhangi bir SIP trunk servis sağlayıcısına bağlarlar ve herhangi bir SIP'yi SIP ortamına bağlamada üstün performans sunarlar. Mevcut modeller GX-9K30 ve GX-9K80'dir. GX-9K SBC'ler, güvenlik, güvenilirlik ve yüksek performansın kritik olduğu iletişim merkezleri, büyük veri merkezleri, barındırılan hizmetler ve devlet kurumları gibi iletişim çözümlerini kullanan hizmet sağlayıcılar ve büyük kuruluşlar için mükemmel çözümlerdir.
.png)
Nuera GX-SW yazılım oturumu sınır denetleyicileri (SBC), geniş SIP birlikte çalışabilirliğini, gelişmiş medya işlemeyi ve sağlam güvenliği destekleyen, yüksek düzeyde ölçeklenebilir bir SBC çözümüdür. GX-SW yazılımı SBC, kuruluşların ve hizmet sağlayıcıların özel veya genel bulutlar aracılığıyla SIP hattı ve tümleşik iletişim gibi ses hizmetleri sunmasına olanak tanır. Nuera yazılım SBC'si, Virtual Edition (VE) ve Server Edition (SE) olmak üzere iki sürüm içerir.

Nuera, Microsoft Teams ve Skype Kurumsal uygulamalarının sesle etkinleştirilmesini basitleştirmek ve hızlandırmak için tasarlanmış kapsamlı bir çözüm, ürün ve hizmet paketinin yanı sıra gelişmiş destek ve danışmanlık uzmanlığı sunar.
VoIP ve TDM ağlarını birbirine bağlayan bir dizi çok yönlü IP iletişim platformu.
PSTN, SIP santralleri ve şirket içi platformlarla sorunsuz bağlantının yanı sıra Skype Kurumsal'dan Microsoft Teams'e kontrollü geçiş.
Servis sağlayıcı tarafından barındırılan hizmetler, kurumsal IP telefon ve iletişim merkezi pazarları için kullanımı kolay, zengin özelliklere sahip bir dizi ürün.
Ses ağı cihazlarının yönetimini ve deneyim izleme kalitesini tek, sezgisel bir web tabanlı uygulamada birleştiren bir ses ağı yönetimi çözümü.
WAN kesintisi durumunda veri ve ses hizmetlerine erişim sağlamak için tasarlanmış kurumsal sınıf entegre CPE'lerden oluşan bir seri.
Ses ağı öğeleri için tek kaynak
Ses profesyoneli hizmetleri için tek bir uzman ekip
Sesli destek için tek iletişim noktası
Nuera, servis sağlayıcı çekirdek ağları için kesintisiz ara bağlantı, operatör düzeyinde güvenilirlik ve yüksek ses kalitesi için bir dizi güvenli, güvenilir ve yüksek düzeyde ölçeklenebilir oturum sınırı denetleyicileri ve medya ağ geçitleri sunar.
Nuera GX-3K yüksek kullanılabilirliğe sahip medya ağ geçidi, eski TDM PBX sistemlerini IP ağlarına ve IP-PBX'leri PSTN'ye bağlamak gibi TDM ve VoIP ağları arasında çok yönlü bağlantı sağlamak için modüler bir 2,016U platformunda 1 ses kanalına kadar ölçeklenir.


Nuera GX-8K yüksek kullanılabilirlikli medya ağ geçidi.